Contact
met
Melili
Heeft u vragen of opmerkingen? Kijk bij veel gestelde vragen of vul zo volledig mogelijk het onderstaande contactformulier in. Na ontvangst van uw bericht zullen wij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Of neem contact op via een van de volgende contactmogelijkheden.
Stephensonweg 2
3225LW Hellevoetsluis
Waar kunnen wij u mee helpen?
Stel uw vraag of opmerking.
Klantenservice
Veel gestelde vragen
U heeft een bestelling geplaatst en betaald en u komt er achter dat u toch nog wat wilt bijbestellen voordat uw eerste bestelling is verzonden? Dat is geen enkel probleem. De eenvoudigste manier is een nieuwe bestelling aanmaken en deze op de zelfde wijze af te maken als de vorige bestelling. Laat ons even weten dat u de 2 bestellingen samengevoegd wil hebben, dit kan in het opmerkingenveld tijdens het afrekenen. Ook kunt u ons een bericht sturen via e-mail of ons even bellen.
Blijft de totale waarde van uw bestelling onder € 29,- dan crediteren wij eenmaal de verzendkosten, is de waarde van de 2 bestellingen samen meer dan € 29,- dan crediteren wij uiteraard alle verzendkosten.
Ja, als u online bestelt ontvangt u een bevestiging op het e-mailadres dat u heeft opgegeven. Zodra uw order verzonden wordt, krijg u hier een verzendbevestiging van. Mocht de mail niet in uw inbox zitten, neem dan een kijkje bij uw ongewenste email.
Bent u niet helemaal tevreden en wilt u een artikel retourneren? Geen enkel probleem! Binnen 30 dagen ná ontvangst van de bestelling kunt u de artikelen zonder problemen terugsturen.
Houdt bij het terugsturen rekening met het volgende:
Zorg dat u uw retourzending binnen 30 dagen ná ontvangst van uw bestelling terugstuurt;
De artikelen moeten in de originele staat teruggestuurd worden. Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.
Het terugsturen is altijd gratis, vraag eenvoudig een retourlabel via email aan. Zorg wel dat u uw volledige gegevens aan ons door geeft voor het zenden van het label.
Let op: Is uw artikel beschadigd aangekomen? Neem dan eerst even contact op met onze klantenservice. Zij lossen dit graag netjes voor u op. Contact opnemen kan door te mailen naar: info@melili.nl, Stuurt u even een foto mee?
Als uw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunt u deze kosteloos annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via +31 (0) 181 325388. Is de bestelling al wel onderweg? Dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Na ontvangst kunt u het pakket wel aan ons retourneren.
Wilt u een artikel terugsturen? Vraag dan een retourlabel via email aan voorzien van uw gegevens en order/factuur nummer.
De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan, die u hier kunt vinden https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Melili.nl is bereid om deel te nemen aan een buitengerechtelijke geschillenbeslechtingsprocedure voor een geschillencommissie voor consumentenzaken.
Bevoegd is Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag, Nederland, http://www.sgc.nl/.
Over Melili
Melili heeft een professioneel team dat zich toelegt op het voortdurend zoeken of ontwerpen van praktische huishoudelijke en dagelijkse benodigdheden. Zoals keukenbenodigdheden, reisbenodigdheden, opbergsystemen, led verlichting, slim speelgoed en nog veel meer.
We besteden niet alleen aandacht aan de assortiment en producten, maar besteden ook veel aandacht aan de productkwaliteit, after-sales en service. Iedere klant moet naar teveredenheid, veilig en betrouwbaar kunnen winkelen, dat is ons doel. Melili.nl en TT Works zijn onderdeel van Teosi Nederland BV.
Voor 16:00 besteld
Dezelfde dag verzonden!
Gratis verzending vanaf €29,-
Naar Nederland of België
Beveiligde betaalomgeving
PCI-DSS level 1 certificatie
30 dagen bedenktijd
Zonder reden retourneren